Als u voor Nabestaanden Ontzorgd kiest dan ziet het traject er als volgt uit:
1. Kennismaken met Nabestaanden Ontzorgd
We starten met een persoonlijk gesprek bij u thuis of via zoom. Dit eerste gesprek is vrijblijvend en kosteloos. We brengen direct in kaart wat we voor u kunnen betekenen.
2. Start met i-Executeur
We verzamelen alle informatie die u heeft. Deze documenten, mappen en ordners worden op ons kantoor verwerkt. Alles wordt meteen in het geautomatiseerde pakket i-Executeur ingevoerd en verwerkt.
3. Nabestaanden Ontzorgd gaat aan de slag
Vervolgens houden we telefonisch contact. Ook wordt u op de hoogte gehouden over het verloop en de uitvoering van de werkzaamheden door middel van schriftelijke rapportages zoals de boedel- beschrijving en mutatie-overzichten. Als u vragen heeft kunt u natuurlijk altijd bellen of mailen.
4. Nabestaanden Ontzorgd van A-Z
We sluiten af met de eindrapportage. Hierin vindt u bijvoorbeeld een overzicht van de verdeling van de boedel, de nieuwe financiële situatie en de lijst van omzetting of beëindiging van contracten, lidmaatschappen en abonnementen. Bij vereffening krijgt u een totaaloverzicht van de verdeling van de nalatenschap via een (slot)uitdelingslijst.
Ik wil graag een afspraak maken
Nabestaanden Ontzorgd werkt voor u!
- Persoonlijk en betrokken
- Volledig ontzorgen van nabestaanden
- Duidelijk advies, uitleg en toelichting
- Zorgvuldig en integer omgaan met gegevens
- Innovatieve dienstverlening
- Database met 3.500 relevante organisaties
- Standaard (concept)brieven voor mutaties
- Snel en efficiënt werken
- Kostenbesparend voor nabestaanden
- Financieel inzicht in de toekomstige situatie
- Overzichtelijke verslagen via i-Executeur
Download hier als PDF onze Flyer Nabestaanden Ontzorgd
i-Executeur
i-Executeur is een uniek softwarepakket dat snel en efficiënt resultaten laat zien. Het programma is speciaal geschreven voor administratief beheer bij uitvoering van executeur schap bij (levens) testamenten en het afhandelen van nalatenschappen bij overlijden. De checklists, conceptbrieven, financiële administratie en de transparante overzichten zorgen ervoor dat er niets vergeten wordt. Dit scheelt heel veel tijd en dus kosten.